1393-08-18 07:00
2639
1
5515
یک فعال در عرصه اطلاع رسانی ؛

جنگ نرم دشمن تبدیل به جنگ رسانه‌ای شده است / یکی از اجزای جامعه اسلامی رسانه اسلامی است

یک فعال در عرصه اطلاع رسانی گفت: با برگزاری همایش «بسیج ورسانه» می توان در جهت استفاده بهتر از ظرفیت گسترده رسانه ها برای توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه گام برداشت.

به گزارش گلستان ما ، هادی علمدار خبرنگار و فعال رسانه ای استان گلستان ، اظهارکرد: امروزه ارتباطات و اطلاعات حرف نخست را در جهان می‌زند و به همین خاطر رسانه ها جایگاه و نقش ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه رسانه یکی از بزرگترین دستاوردهای بشر برای اطلاع رسانی است ، تصریح کرد : در حال حاضر رسانه ها به ابزاری برای قدرت نمایی و مواجهه بین جبهه حق و باطل تبدیل شده اند.

جنگ نرم دشمن تبدیل به جنگ رسانه‌ای شده است

علمدار در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه ها امروز مرزهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در نوردیده اند و تعبیر دهکده جهانی را قابل فهم تر کردند به طوری که در این دوره می توان گفت جنگ نرم دشمن تبدیل به جنگ رسانه ای شده است .

وی در ادامه تاکید کرد :بسیج و رسانه دو رکنی هستند که در جامعه اثرگذاری فراوانی دارند و این دو به نوعی می توانند مکمل یک دیگر باشند وارتباط و تعامل بین این دو امری ضروری به نظر می رسد.

این فعال فرهنگی ، اجتماعی در خصوص برگزاری همایش بسیج و رسانه در استان گلستان گفت :با برگزاری این قبیل همایش ها می توان در جهت استفاده بهتر از ظرفیت گسترده رسانه ها برای توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه استفاده کرد.

وی به نقش مهم رسانه ها در بصیرت افزایی اشاره کرد و افزود : یکی از مهمترین اجزاء جامعه اسلامی رسانه های اسلامی است ، چون اگر رسانه اسلامی شود حتما روند رسیدن به تمدن اسلامی سرعت بیشتری می گیرد و می‌تواند در جهانی کردن بسیج موثر باشد.

علمدار با تاکید بر اینکه رسانه‌ها علاوه بر انعکاس اخبار نقش مهمی در جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی دارند ، تصریح کرد : رسانه ها باید به نحوه ای عمل کنند که مبنای عملکردشان عمل صالح باشد .

یکی از اجزای جامعه اسلامی رسانه اسلامی است

خبرنگار دو روزنامه پژواک سخن به تهاجم فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت : رسانه ها در جهت فرهنگ سازی ، ترویج اندیشه های ولایت ، مبارزه با پدیده های نوظهور عصر کنونی می توانند موثر باشند .

وی ادامه داد : رسانه ها می توانند صادر کننده تفکر اسلامی و پلی برای انتقال پیام انقلاب به سراسر جهان باشند.

علمدار در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه ها در عرصه فرهنگ سازی ، خاطر نشان کرد : رسانه های انقلابی و بسیجی و فعالین این عرصه می توانند در جهت گسترش تفکر اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گام بردارند و در موضوعاتی همچون سبک زندگی اسلامی وارد شوند و مروج فرهنگ صحیح باشند.

این فعال رسانه ای در ادامه با اشاره به محرومیت ها و مشکلات موجود در جامعه ، افزود : رسانه اسلامی می تواند به عنوان چشمان بیدار جامعه مشکلات و معضلات را به مسئولین گوشزد نماید . / خبرگزاری بسیج

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسين

سلام برادر چطوري خيلي وقت نديدمت یادش بخیر

0
0
پاسخ
1393-08-18 03:31

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.